Hemma igen

Från det norska snöiga fjällen har vi nu landat hemma där våren mötte oss idag. Det härliga ljus jag möttes av i morse då persiennerna drogs upp gjorde mig varm ända in till benen.


Efter en helg med snö, som var härlig på sitt sätt, känns det skönt att det här hemma är vår på ingång. Två dagar med längdåkning blev det för min del och jag tackar för möjligheten att ta mig ut!! Första dagen var det svårt och jag tappade nästan modet, mina tankar gick till den här turen... tur att jag gav mig ut även på söndag och fick tillbaka lite självförtroende!

Idag har jag haft en ganska tuff dag med en liten dotter som inte mått så bra vilket verkligen satt min oro på plats. Just nu går tiden åt till att vara nära, klappa, gosa och hoppas att hon snart, snabbt, blir bättre.
Vardagsliv | |
Upp