På tur

 

På tur med min underbara coola tjej! Med sina solglasögon som hon fått av sin mormor, klänning som hon fått av moster, tiger och hatt som hon fått av farmor gjorde vi byn, Nellie och jag.


Wow, vilket väder det kom helt bara så där. Här i Fjällbacka har vi haft sommarvärme hela dagen och jag har varit utomhus i stort sett hela tiden. Fantastiskt att jag är mammaledig just sådana här dagar.


Under min promenad hörde jag en del av ett samtal mellan två lokalbor där den ena redan nu klagade på hur varmt det är. Jag gick där och log och oss människor, antingen så är det för kallt och vi vill ha värme eller så är det tvärtom - det är alldeles föööör varmt. Ligger det i vår natur att klaga och önska det vi just för stunden inte har?

 


Jag hoppas inte att det är så, jag njuter så till den milda grad.

 

Vardagsliv | |
#1 - - Lena:

Vilken ljuvlig liten tjej du har Johanna.

Njut av dagen och hoppas ni har lika fint väder idag.

Kram

#2 - - Anonym:

Vilken sommarprinsessa! kram Jossan J

#3 - - Johanna:

Lena: Tack snälla! Hon är toppen



Jossan J: Strålar i kapp med solen:)

Upp