H&M Home Kids

Visste du att H&M i slutet av juli kommer att lansera Home kids? En ny kolletion för barn och baby i 100% ekologisk bomull.
Skogens djur (björnar, kaniner & rävar) har varit en stor inspirasjonskälla och kollektionen består bl.a. av kuddar, sängkläder, filtar och gosedjur etc

Ok, jag skulle kunna gör mig helt pank på allt suuuupersött, fint, gulligt, pluttigt, härligt, mjukt, fint, praktiskt som finns att köpa till lilla Nellie. Jag får verkligen hålla hårt i plånboken... Tänk vilken marknad det är över alla barnsaker! Just nu väntar jag på att T skall fixa i ordning garderoberna så att vi snart kan börja göra iordning vårt första barnrum.
Shopping | |
#1 - - Lena:

Åh det har jag helt missat. H&M alltså, dom kan dom! Synd att mina tjejer redan är så stora, får bli till att skaffa en tredje ;)

#2 - - Johanna:

Lena: Men visst blir man inte för gammal för gosiga mjuka djur, eller sköna mjuka filtar? Annars får det bli fina gåvor till andra som skaffar smått

Upp