Dejt hemma med de bästa

Otroligt mysig kväll med min absolut finaste familj hade vi i veckan. Ingen träning eller andra saker stod på schemat - bara vara vi, tillsammans. Familjetid när den r som allra bäst och mysigast!

Fast när T föreslog att vi skulle avsluta kvällen med att titta på hockey tyckte jag han var mindre romantisk. Nellie var väl glad, hon tycks gilla hockey eftersom det händer så mycket på en och samma gång. Någon som talar snabbt, snabba bilder på TV-rutan och en pappa som lever sig in i matcherna gör att vår lilla tjej sitter med stora ögon och öran och bara tar in allt som händer. I kapp med att T hejjar för mål skrattar hon och när T ropar till blir hon först fundersam innan han vänder sig till henne och säger att allt är ok - då ler hon stort med sitt tandlösa leende.

Men jag bad faktiskt om att få ytterliggare en dejt för hockey var bland det sista jag var intrsserad av en mysfamiljekväll som denna. T sa att det var ju hyggligt av mig, att erbjuda ännu en dejt, han sa att jag ju lika gärna kunde sagt tack och hej, ja vi får väl se;)
Vardagsliv | |
Upp