Ny energi

Lycka kan vara så lite - som att blommorna du köpte för en vecka sedan fortfarande står fint. Dessa tulpaner "missade" jag att ge vatten här om dagen och de stackars blommorna riktigt hängde längs med vasen. Men, så fick de en slurk vatten och de rätade sig till en viss del:)

God morgon ny dag. Idag vaknade jag med en ny härlig energi som jag inte kännt på länge. T väckte mig till ett dukat frukostbord så jag har nu haft en lugn ock skön morgon. Hunnit äta, göra morgonbestyren och tänka över dagen, innan Nellie vaknat. Har nu lyckats somna henne klockan 21 två kvällar i rad. Då vaknar hon 02 och 06 för att äta och vaknar sedan vid 10. Man kan ju hoppas att detta förblir en rutin...

Hoppas du också vaknat på rätt sida och får en alldeles strålande fredag. Här i Fjällbacka är det kallt men friskt!
Vardagsliv | |
Upp