Is made of:

I think.. people cry not because they’re weak.it’s because they’ve been strong for too long.. 

Lätt att glömma.... Men tårar är allt annat än gurkor och vattenmeloner som till största procent innehåller vatten. Men med detta i minnet är det lättare att låta bli att döma, låta bli att dömmas...

 

Idag har varit en allvarlig dag där creating life stått i fokus och tankar om hur skört livet kan vara har hela tiden funnits där. Att jag står där jag står idag är fantastiskt och magiskt på alla sätt och vis och jag stannar upp ett ögonblick och tar in allt som så plötsligt kom till mig. Samtidigt är jag ödmjuk till alla som går igenom det som jag en gång för inte allt för länge sen tvingades till.

Det ord jag sa till någon idag, önskar jag att någon sagt till mig då jag som mest behövde få höra det. Någon som "visste" vad hon/han talade om.

 

A tear is made of

1% water

99% feelings

...

Vardagsliv | |
Upp