Första turen

Igår tog jag med man och barn ut på första turen med vagnen. Litens vrålåk höll för alla våra förväntningar och bäst var att lilla Nellie som låg i verkade trivas!

Första turen med vagnen och första turen ute på 1½ vecka för min del. Vi tog det sakta där vi gick och jag kände mig såå speciell där vi gick med vår dotter. Den smärta som for genom kroppen var som bortblåst när jag tänkte på oss. Snart skall jag ta bort mina stift som håller ihop magen och snart, snart är jag åter fit for fight.
Vardagsliv | |
#1 - - Emma:

Nellie, vilket superfint namn. Blir nästan lite avundsjuk på er första tur med vagnen, vilken känsla :)

#2 - - Emelie:

Underbart! Hörde att Ulrika fått en bild på henne, glömde se den. Hoppas få se. Stor kram och njut vidare!

#3 - - Anonym:

Vilken snygg vagn till en er söta lilla Nellie! Fint namn! Kram på dig /Jossan

Upp