11-11-11

insp-899dcd19aa912e5d8cdc45a034bac4ff_h

Med dessa ord önskar jag en trevlig fredag och snart tar jag med mig min familj för en helg i Göteborg med massa skoj på schemat. Nellies första tur i storstan.

 

Nellie har sovit hela förmiddagen så jag har hunnit baka bröd, förbereda dagens luch och packa inför vå helg i Göteborg. Inte nog med att man skall packa för sig själv, nu har vi även en liten tjej som behöver kläder, vagn och blöjor med sig.

I morgon skall jag till operan och se den här musikalen med mina kollegor och jag har hört mycket gott om föreställningen. Om Nellie tillåter följer jag även med ut och äter, annars blir det lördagsmys med lilla familjen.

I eftermiddag skall vi hälsa på T´s farmor och George och ikväll skall vi på middag hos syster yster. Hoppas också få tid att besöka några butiker och njuta av stadstempot, åh vad jag glädjer mig! Men visst kan man fråga sig varför helgen är så kort?

 

Vardagsliv | |
Upp