Förstår inte...


Bild: bluquote.nte
Igår fick jag lämna arbetet allt för tidigt efter att jag verkligen inte mått bra...

Funderade på om det var graviditeten som spökade eller om det var magsjuka eller nått annan skit på g. Kanske var det så att det var en trött kropp som sa ifrån?!? Till kvällen mådde jag bättre, åt och hoppades att det som var försvunnit, bort, över, finito. Har ändå bestämt mig för att vara hemma idag, VILA. Konstigt när kroppen spelar än spel man inte för det första inte är med på, för det andra inte känner till reglerna för. Trist, för det är en speciell, mycket speciell dag idag.
Vardagsliv | |
#1 - - Tina:

hejsan tjejen :)

Ser att vi ligger samtidigt i graviditeten, roligt!

Har du börjat tänkt nåe på förlossningen? Jag börjar bli lite små nervös 0_0



Vi har inte köpt någon barnvagn ännu, men kollar efter en Emmaljunga citycross. Har ni bestämt er?



//Tina



#2 - - Johanna:

Tina: Jätteroligt! Nej, ngon förlossning har jag inte börjat tänka på... den blir liksom av på något sätt oavsett.



Vi har varit och "provkört" men inte bestämt oss än. Det lutar dock åt en bugaboo

Upp