Underbar helg

Vaknade upp med känslan av att jag har en alldeles fantastisk helg och än är den långt ifrån över - sweet! Igår var en dag fylld med en känsla av yes-äntligen som sedan avslutades på det allra bästa sätt med goda vänner.

Igår var helt underbar. Vi fick undan otroligt mycket och även om vi är långt ifrån färdiga fylls jag av känslan att vi är en bra bit på väg! På kvällen kom goda vänner hit och vi avnjöt fantastiskt goda räkor på balkongen där det var nästintill vindstilla. Vi satt och pratade in på småtimmarna även när solen gått ner. Myggljusen åkte fram och jag tror att de kan ha hjälpt lite grann i alla fall, för något myggbett har jag inte fått den här gången. Annars brukar jag vara den som myggen väljer att bita i en folksamling.
I kväll väntar middag för syster yster som fyllt 25 i veckan som veckan som gått men innan dess ännu en sommardag!

Vardagsliv | |
Upp