Gotland


Bild: Gotland.info
Om en vecka befinner jag mig här! Gotland som jag hört så mycket gott om skall äntligen besökas. Lite oväntat tog hela resan en helt annan vändning än vad jag någonsin kunnat föreställa mig.

Med en stor mage och en osäkerhet över hur min kropp kommer reagera på värme och andra påfrestningar valdes flygresorna snabbt bort den här sommaren. Istället planerades bl.a. en roadtrip - som visade sig bli till Gotland. Om en vecka efter ett besök hos BM åker jag dit med bil, mage och sambo.

Jag hoppas på bra väder, men vad gör det väl egentligen om det regnar lite? Jag tror att även detta, en resa till Gotland, kommer bli ett minne för livet. Vi har fått möjlighet att hyra en lägenhet i Visby och planerar att inte planera in en massa saker i förväg utan ta dagen som den kommer, härligt!
Resa | |
Upp