Underbart goda sushi...


Sushi är så otroligt gott! Här i Fjällbacka har vi väl egentligen inget bra sushihak, men jag gillar faktiskt konsums. Fiskaffären har ibland sushi, men där har jag inte provat. Kombinationen från ingefäran, den salta soyan och stinget från wasabin gjorde att detta landade i min kundkorg tidigare idag.

Vaknade upp med en fruktansvärd huvudvärk som ännu inte gett med sig, även om det blivit lite bättre. På väg hem ifrån Tanumshede, där jag hämtat ut ett paket på billisten efter att jag hämtat min mobil som blev kvar på jobbet igår, trodde jag att huvudet skulle sprängas.

Vägen mellan Tanum och Fjällbacka består av gropar och gupp! Att köra där med huvudvärk var som att pina sig själv till max.

Annars är det mesta fint. Soligt och härligt, om kylan bara ville ge med sig skulle det vara snudd på perfekt. T har flera gånger nämt att isen nu åter ligger på havet... Nu har vi haft vinter alltför länge, jag vill ha vår!
Vardagsliv | |
Upp