Stilla morgon


En stilla morgon här i Fjällbacka. Knappt någon vind och på havet syns endast en lätt krusning. Höstens kyla börjar komma och idag är det bara +3 grader och säkert frost på sina ställen. Såg just ett par båtar på väg in från havet... undra om de kom hem med någon hummerfångst?

Gårkvällen gick väl sådär, för så värst tidigt gick jag då inte och la mig. Känns trist att komma hem sent från jobbet och nästan direkt gå och lägga sig, vad får man då ut av dagen/kvällen hemma? Tog mig i alla fall en välbehövlig sovmorgon vilket jag kunde idag eftersom jag börjar sent.

Så idag vaknade jag pigg och redo för ännu en onsdag. Har ett spännande paket att hämta ut, böcker att hämta på biblioteket och om jag hinner hem innan mörkret skall jag ut och springa i eftermiddag. Längtar redan!
Vardagsliv | |
Upp