Hemma studier!

 
Present från Svante. Han tyckte att boken skulle passa utmärkt på vår köksvägg. När jag tänker på alla vänner jag har som förgyller mina dagar, mitt liv, kan jag bli helt varm i hjärtat. Tack snälla för den fina boken - Hemma hos Johanna av Johanna Westman.

Det är jämngrått i Fjällbacka idag. Emellanåt smattrar små regndroppar mot rutan och jag bara myser och njuter över att få vara hemma. Levande ljus, många koppar te och Melissa Horns ljuva stämma i bakgrunden.

Hemmastudier idag. Har än så länge fått gjort allt för lite. Läst en del, skrivit en del - men inte tillräckligt. Möblerat om i tvättstugan och sorterat bland recpeten har jag dock hunnit med.

©Johanna Granqvist.
 Mina bilder får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtels



Vardagsliv | |
Upp