Bok - och Biblioteksmässan 2010

 
Årets bokmässa är igång. Härligt att strosa runt på Svenska mässan i Göteborg och bara andas in stämningen. I år har jag inte kollat vare sig program, seminarier eller utbudet av författare som ställer ut. Jag hade knappt tänkt åka...

Åker snart till Göteborg för att andas storstads luft. Många kommer hit till Fjällbacka bla för att andas ren havsluft medan jag åker till stan för att andas stadsluft och känna på lite av vad man kan kalla stadspuls. Skall spana in om jag kan finna Leila Lindholms bok - A Piece of Cake till ett bra pris annars får vi se vad jag kommer hem med i påsarna... En ny klänning kanske?!?

Skall försöka få in någon date med vänner som jag saknat såå. Njut av ännu en grå dag, kanske spricker det upp och blir sol, hoppas!

©Johanna Granqvist.
 Mina bilder får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtels.
Vardagsliv | |
Upp