Inte sämre än att jag kan ändra mig


Diskmedel - och tvålpump och något att ställa diskborsten i. Då jag köpte dessa var den gråa nyansen som jag spanat in slut och idag ångrar jag inte att det blev vitt. Att ha en tvålpump i köket är faktiskt riktigt bra, det trodde jag inte heller att jag skulle tycka. Men tänk så ofta jag behöver tvätta händerna - när jag är i just köket. Här hos oss har vi valt att blanda diskmedel med vatten för med pumpen kan du inte själv välja hur mycket/lite du vill ha. Allt från
cult design.

Onsdag igen och min tur att själv styra över min arbetstid då jag har planering. I dessa tider är det mycket med IUP och samtal som tar tid och jag skall även ta tid för att säkerhetskopiera skivor. Vi provar en ny planeringsvariant på mitt jobb och jag var den sista att nappa på iden... Nu när det gått ett tag ser jag fler och fler fördelar! Man skall inte vara rädd för att nya utmaningar, men ibland kan det som är annorlunda och främmande kännas skrämmande.

Vardagsliv | |
#1 - - Nicky:

Snyggt! Ha en fin kväll! XX Nicky

Upp