Värt att spana in?


Doftljus Pepparkaka                     Glaskulor Klar, 6-pack

Skål Stjärna                                   Fat porslin - Ugnsfast
Saker värda att spana in i Göteborg i helgen. Granit är en butik som man alltid kan finna nått i! Gillar att det neutrala färgerna.

Som jag skrev i går har jag gett mig själv ledigt från allt vad studier heter, det får bli en senare syssla. Istället skall jag och Saab ta oss till Göteborg. Min bil blir inte klar förrän onsdag trodde de på verkstaden. I Göteborg ska jag idag:

Klippa mig - yes! Bort med allt det där slitna och trista
Kolla i affärer - varje gång jag säger att jag skall shoppa hittar jag så lite
Träffa vänner - Andreas och kanske syster yster? Om det hinns med
Äta - äta bör man annars dör man! Jag och Andreas ska äta mumsigt värre, hoppas jag
Show - till kvällen skall vi se Robert Gustavssons show på Rondo
Kvällen - ja vart kan den sluta. De får vi se....

Vardagsliv | |
Upp