Vilken show

Igår kväll/natt bjöds på vi en magisk show utöver det vanliga. Att det skulle bli åska visste vi, men att det skulle bli en åskshow var det nog få som anade.

Stod på på balkongen och tittade på när himlen bokstavligen tala lystes upp av åskan.
Båtar som varit till havs kom så fort de kunde in mot hamnen, alla tre sjöräddningsbåtarna gav sig ut med blåljus för att hjälpa de som hade det svårt.

Det var svårt att fånga allt på bild och jag var allt för otålig för att stå beredd med kameran då jag var helt upptagen av att bara ta in allt jag såg.







  
© Johanna Granqvist
Mina bilder får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.
Vardagsliv | |
#1 - - Petra Bloggar:

Ja vi stod och filmade knallarna som lös upp himlen i horisonten, eftersom vi inte kunde höra några smälla så förstod vi att de var långt bort och att styrkan på vädret måste varit enorm :D

Upp