Nespresso citiz & milk d120

I våras köpte vi en ny kaffemaskin och vi kunde nog inte varit mer nöjda! Trots att vi kommit överens om att endast köpa kaffemaskinen för att den skulle ta så liten plats som möjligt, klickade jag hem modellen med möjlkskummare.

Ok, T blev till en början tjatig som att vi hade jag bestämt... bla bla bla. Fick honom att inse att jag då är en kvinna som kan ändra mina beslut vilket var tur, för nu föredrar vi båda kaffe med mjölk:)



De söta färglada kapslana med kaffe är fina att förvara i en glasburk.
    
© Johanna Granqvist
Mina bilder får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.
Shopping | |
#1 - - Sofia:

Vilka vackra bilder man möts av på din blogg Johanna. Kan intyga att det är gott kaffe!

#2 - - Petra Bloggar:

Men shit va coolt, vill också ha!! :D



De guldiga formarna är från Lagerhaus!



KRAMAR

Upp