Dans och kläder

Dansade zomba för första gången idag nere på badholmen. Alla har sagt att det är så kul... och även om jag tyckte det var kul så var det väl inte så kul?!? Lite enformigt för mig, men kanske kan man inte skapa sig en uppfattning efter första gången utan man bör ge det fler chanser? 71 st var där och dansade glatt vilket slog badholmsrekord.

I morgon väntar bröllop i Ulricehamn, men redan i dag åker jag dit för att träffa Sofia. Skall bli mysigt att ses igen och hon föreslog ett dopp i det blå. Haha, får se om hon lyckas få ner mig, badkruka som jag är.

Vad skall jag ha på mig på bröllopet?!?! Ja, det närmar sig och jag borde väl ha bestämt mig vid den här tiden, men icke Hade länge tänkt ha en klänning jag köpte på Zara i Paris för flera år sedan och för detta har jag nu gått på diet! i snart en vecka... men nu är jag osäker. Kanske ska jag ta min gamla Filippa klänning som jag hade på examen, eller knallblå historia?!? Kanske skall jag ta och köpa mig något helt nytt...

Vad skall jag ha på fötterna? Är det ok med svart skor på ett bröllop?

Jag skulle kunna fota och rådfråga er som läser här, men ni är då inte bäst på att kommentera... och frågar jag T säger han bara att alla är fina.Nåja, bröllopet är inte förrän klockan tre i morgon så jag har lång tid kvar:)

Vardagsliv | |
#1 - - Petra Bloggar:

Frågar du så svarar jag ;-D

#2 - - Anonym:

Petra: men så tycks du också vara den enda

Upp