Ännu en dag

Var på möte på Hälsan igår. Stod en stund nere i hallen och funderade över om jag skulle ta tag i träningen, men gick därifrån utan att ha bokat in mig på ett enda pass. Berättade för T som frågade när jag tränade sist... funderade men kunde inte för mitt liv komma på när jag var på ett pass senast. Han gav mig massa råd och tips på hur jag skulle lyckas hitta motivationen igen, men det slutade med att vi båda bara skrattade då han INTE är den rätta att ge mig träningstips i den bemärkelsen. En gång var han det kanske men inte längre!

Idag är en grå dag, och jag känner mig precis som vädret. Grå och trist, försökte peppa mig själv att se de goda, men ibland måste jag tillåta mig att faktiskt bara få känna mig lite smått trist:) Bara det gör ju att man ler åt sig själv.

I eftermiddag skall jag fika med Emma som går i väntans väntans tider!

Vardagsliv | |
Upp