Isen har lagt sig


Egentligen det enda jag hittade på mellandags rean igår. En kjol från H&M med vita små hjärtan på. 100kr om det undgick någn. En perfekt arbetskjol!

Det är underbart att vakna av sig själv, utan att klockan ringer. Vakna och kunna ta morgonen i precis den takt man själv önskar. 

I natt sov jag halvt om halvt bra med en kropp som ömmade utan dess like. Känns som om jag gjort ett träningspass som gett en enorm träningsvärk. Kanske är att drösa ner för trappor det nya träningssättet?

Isen har lagt sig på havet här utanför Fjällbacka och det är en vacker syn som möter mig här där jag sitter redo för ännu en onsdag. Dagens planer är studier! Igår hade jag semester, idag är det plugg - igen. Måste bli klar med arbetet så att jag kan släppa detta och ta semester - igen.

Vardagsliv | |
Upp