Riktig sommarvärme!

Halva dagen har jag legat och haft riktig migrän och det är verkligen inte kul! Hade planer på att gå ut med Maggan, men då huvudet inte ville blev det till att ligga så still som möjligt i soffan.

Solen har lyst hela dagen och det var varit riktig sommarvärme här i Fjällbacka, underbart. T´s mamma med särbo kom hit och vi gick en lång promenad då mitt huvud stillat sig och jag tagit en massa tabletter. Åt fantastiskt god mat på bryggan och hade det toppen.
Vardagsliv | |
#1 - - Minniz:

Hej!

Undrar hur du fick veta att det är migrän du har?

Kramiz

#2 - - Johanna:

Re Minniz: Menar du hur man kan veta om det är migrän, baksmälla eller bara en fruktansvärd jobbig huvudvärk?



För mig skiljer sig dessa huvudonda ting sig åt. När jag har migrän värker det bak i huvudet och stramar neråt nacken, inte kul!! Är man osäker och ofta har huvudvärk rekommenderar jag ett läkarbesök och där får vi hoppas att man får den hjälp man behöver. Det är långt i från alla tabletter som hjälper vid migrän.

Upp