Förlorade oskulden som 14 åring och tog droger när hon var 16!

När jag läser det här undrar jag vad en del sysslar med. Vem vill "häng ut" sin dotter på detta sättet? I familjen Spears verkar det vara en hel del som inte står rätt till och då tänker jag inte enbart på rubriken, förlorade oskulden som 14 åring och tog droger när hon var 16, utan på relationerna emellan varandra.

Att ta hand om varandra är väl det minsta vi kan göra!?! Familjen är en sådan viktig kärna i livet att jag inte kan förstå de som medvetet förstör dessa relationer.

Ta hand om varann och njut av den tiden vi har genom att göra det bästa av situationerna.
Allmänt | |
#1 - - Evelina:

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)

#2 - - Petra Bloggar:

ja något är VERKLIGEN inte rätt i den familjen! :S



du koftan köpte jag på H&M´s webb för någon månad sen! :)

Upp