Helgen, som jag trodde skulle spenderas i Oslo

Fredag:

Jobb till sent! En otäck händelse inträffade och under några minuter fanns alla de där hemska tankar och funderingar i mitt huvud... de där sakerna som bara inte får hända såg jag för mitt inre
Hann precis till systemet för att köpa en flaska gott vin till en kollega
Till affären och köpte bireost
Hem för att hämta upp T och tillsammans åkte vi till Hamburgsund där nattning av tvillingar var i full gång... Vilka skrik!!
Åt god mat och när filmen som Emma hyrt sattes på var vi, efter en veckas jobboch lite gott vin, så trötta att alla nästan satt och sov i soffan
Jag och T tackade för oss och åkte hem

Lördag:

Startade dagen med ett roligt spinningpass. Kändes verkligen kul, om än lite jobbigt... Kom på att jag inte cyklat på två veckor
Hem snabbt för att skynda mig göra mig i ordning... kl. 11 hämtade Ulla mig och vi åkte till Lantz möblebutik och kollade runt. Hittade både ett och annat jag ville ha, men köpte inget. Måste ju ha någostans att göra av allt och priserna på Lantz är extrema! Det är hur som helst roligt att titta och få inspiration
Vår färd fortsatte till Gripsholms butik där jag blev förälskad i en svart pläd. Valde, vilket jag nu ångrar, att inet köpa den för jag blev osäker på om en svart sak skulle passa hos oss. Vi har inget annat svart...
Efter detta var vi trötta och åkte hem! Stannade vid ett bageri för att köpa börd, men de som hade bageriet såg så ofräscha ut att vi åkte därifrån
Hemma bakade jag lussekatter, men jag valde att göra dem som bullar och stoppade i en bit mandelmassa
På kvällen cyklade jag och T till Ulla och vi åt julfika och drack glögg och kampari. Såg lite på dansbandskampen för första gången

Söndag:

Sen frukost och lite av Idolreprisen.
Fika med mamma och pappa
Byte till vinterdäck och nytt virusprogram
Världens snabbaste mat
Spinning
Världens mest långsamma mat, det tog låååång tid
Sen middag med massa ljus och skratt

Inget Oslo, men om några helger kanske? Mycket som skall hinnas med innan jul

Vardagsliv | |
Upp