Verkligen surt!!

Mina papper tycks också vara i Lerum för här är de i alla fall inte. Åh, jag blir tokig! Har sprunigt runt i hela huset och letat som en knäppis utan resultat. Fick i alla fall satt in lite andra papper i en pärm jag fått av T. Han tycker att jag är dålig på ha ordning på "viktiga" papper, men jag tycker att det är sååå tråkigt. Ja, jag vet att jag borde, att jag måste...

Solen har gått i moln också, skit! T är inte hemma och jag vet inte vart han håller hus för han slutade för snart en timma sedan. Jag skulle röja lite bland våra tidningar på toaletten nere, men fastande med att sitta och läsa gamla artiklar på toagolvet. Ganska skönt där för där är det golvvärme.

Har även hunnit lyssna på en skiva, som även den, varit borta ett tag. En skiva som en kille härifrån gjort och jag tycker att den är riktigt bra! Kul att ha hittat den, hittade också alla mina mp3 skivor som stod och gömde sig i en svart liten påse från Make Up Store, där måste den ha stått sen i julas... Så trots att så mycket är bort har jag idag hittat en hel del som legat gömt och det är kul. Känns som om man får något.

Ni vet när man hittar en 20´a i fickan och känner att man "vunnit" 20 kr extra, en sån lycka känner jag nu.

Man får inte glömma att le!!
Vardagsliv | |
Upp