God Morgon

Trodde inte att bloggen skulle fungera eftersom de håller på att greja med blogg.se, men se så bra det gick!!

Usch vilket tråkväder det är idag! Grått, grått så långt ögat kan nå. Fick en mindre chock när jag vaknade och såg att klockan var över halv elva, att jag hade sovit såå länge!! Rummet var tomt, T var borta och dörren var stängd. Hittade honom efter en stund och frågade varför han inte väckt mig... Tydligen tyckte han att jag behövde sova ut...

Idag hade vi egentligen planer, men de får ställas in eftersom jag fortfarande inte känner mig helt bra. Feber, men mindre än igår känns det som och en näsa som känns som ett snorkraftverk...blä! Om jag orkar skall vi försöka göra färdigt lasangen som vi började på i fredags men annars är det bara ta det lugnt som gälller.

Varje gång jag skall ta det lugnt, ja det är då jag gör mest. Gillar egentligen inte att inte gör nått, så vi får väl se vad som händer idag!
Allmänt | |
Upp