Hyllan är såld och borta

Igår åkte jag och T till Lerum för att packa ihop lite saker, sälja min Expedit hylla och handla lite inför vårt kommande kalas. Var inte hemma förrän 00.30 och stackars T skulle upp tidigt för att arbeta medan jag kunde ligga och dra mig.

Känns som en lättnad att ännu en sak från lägenheten är såld och borta. Det är så svårt att veta vad som skall sparas och vad som skall slängas. Jag som är en mästare på att spara måste bli bättre på att göra mig av med saker!

Har varit ute på en morgon promenix. Det är roligt att vara ute den här tiden på året då samhället kryllar av folk, även om man går inne i skogen. Idag gick jag och Maggan runt Bräcke och där träffade vi på den ena efter den andra som vi kände -Skoj!

Idag skall jag till T´s syster och äta makrill och därefter skall vi gå till stranden med de små busiga tvillingarna:) Innan dess skall jag hinna röjja här hemma och baka en kaka som sedan skall frysas. Mycket att stå i, men när det är roliga saker görs det mesta med nöjje.

Njut dagen, alla! Idag skiner solen och det är riktig sommar ute, härligt värre!!
Vardagsliv | |
#1 - - Linda:

Hej! Jag hoppas också att den ä superbra ;). Hadé gött!

Upp