Fjällbacka har båtarna i hamn

Synen som möter oss när vi kommer in från havet är master i mängder. Seglarvecka nr. 2 på i Fjällbacka med de som är 25+... en vecka för det lite äldre alltså. Jag och T log när vi tänkte på att vi numera tillhör de som ligger på 25+

Lovade Birgitta på fiskaffären att arbeta några timmar imorgon. Ångrade mig lite när jag sagt ja, tänk om det blir kanonväder?!? Så får man inte tänka, att göra några timmar där nere kommer bli kul och de tar alltid emot mig med öppna armar vilket gör att jag alltid känner mig välkommen.

Ikväll skall vi grilla med vänner och sedan gå ner till bryggan och ta nått svalkande för hals och själ. Härligt att den svenska sommaren är här!
Vardagsliv | |
#1 - - Emma:

Hej & TACK! Jag använder Sony´s Cyber-shot kamera..

#2 - - Caramellbrudarna:

Ja , han var säkert lycklig på den bilden oxå.



Men jag tror att han har barn...:(



Såg en bild på honom då han höll i en bebis..snyft... aja , jag får väl försöka vara glad för hans skull!



Kram

#3 - - em:

oj jobbar du i fiskaffären? jag sommarjobbade där en sommar. kanske två år sen nu, hälsa dem så gott !! (:

Upp