Venedig!

Idag fyller han 25 år, den åldern jag tror och hoppas rockar mest. Jag är helt överväldigad över mig själv, att jag så länge lyckats hålla tyst om min present till honom.

Men så är det spikat, spikat och skrivet i sten! Den 30 april åker vi till Italien igen och den här gången blir det till Venedig. Åh här sitter vi åter igen med våra guideböcker och längtandes drömmer oss bort. Det bästa som finns är att resa, och att göra det med sällskap som man tycker så mycket om gör det hela obeskrivligt för mig.

Så många som varnat mig för detta med att ge bort en resa. Det har bland annat sagts till mig att en del av resan är att planera ihop, det är inte säkert han vill och kan åka och så vidare, men just nu i denna stund är det mina ord som vinner, jag känner honom och ger honom något han kommer att kunna glädjas åt.

 

 

Bild lånad från: www.in-italia.se/

 

Resa | |
Upp