En lugn morgon än så länge

En lugn morgon än så länge och vi har till klassiska toner gjort ett rättstavningstest. Hur det gick får framtiden visa. Hade som amition att börja träna den här veckan, att verkligen ta tag i mitt liv, men vad händer?!?! Jo hela veckan är inbokad för sena möten med jobbet. Är det inte planering, föräldramöte, eller samtal med föräldrar så är det ta mig katten nått annat.

Kanske får jag mitt i detta besök i veckan och det skulle ju vara underbart! Man behöver lite variation i livet och vem ger det bäst om inte ens vänner.

Grått ute, men inte speciellt kallt. Inne är det dock kallt och fleecetröjan åkte på det första den gjorde när jag kom hit. Längtar tills sommaren, till värmen. Tänk när solens strålar reflekteras i havet och värmer ansiktet och du blir bara såå sugen på en god glass!
Vardagsliv | |
Upp