Är det idag?!?!

Är det idag som bokrean startar? Jag har inte beställt eller köpt en enda bok i år och har ingen koll på vilka böcker som finns med på rean... Jag som annars brukar ha stenkoll på detta som tidigare har varit en favorit på året för mig. Tider och andra saker förändras....

Lite trist blev det efter att man år efter år såg samma böcker på rean, lite som kläderna i sportshopen på TanumStrand:-) Men visst är det roligt att gå runt i butikerna och läsa på böckerna? Det roliga försvann när alla internetbutiker startade och allt blev så lätt att bara klicka hem.

Har ni köpt något i år på bokrean?
Vardagsliv | |
#1 - - Sofia:

Ja du som brukar ha stenkoll på utbudet på rean!
Men håller med dig, det är inte samma sak längre när man shoppar böcker till vrakpris på nätet. Jag köpte två böcker, mest för sakens skull. En av Martina Haag och en bok med smulpajsrecept.
Kram!

#2 - - Johanna:

Re Sofia: Ja tiderna förändras och vi med tiden:-) Vad var det för en Martina Haag bok du köpte? Minns du de goda smulpajerna vi gjorde tilksammans i Borås? De var samskiga!

Men vissta sankar man den gamla "goa hederliga" bokrean?!?

#3 - - sofia:

Klart jag minns det pajerna..blir riktigt sugen när jag tänker tillbaka ;) Är nog dags att baka någonting snart tror jag.

Det blev Martina-koden..hoppas att den är rolig :)

#4 - - Johanna:

Re Sofia: Åh den har jag läst! Kund inte bestämma mig för om jag ville ge den 2 eller 3. Men dt var helt klart hennes bästa bok. Har du sett filmen underbar och älskad?

Upp