Laddar

Laddar inför kvällens spinning med lite Dexter. Träningsvärk i halva kroppen från gårdagens BodyPump... Ja, ja, antar att det är så det blir när man inte tränat på över ett år!

Vardagsliv | |
#1 - - Liinah:

Svar: visst är linnet läckert? jag älskar det.. har på mig det nästan varje dag.. ;) söt blogg f-esten..

#2 - - frida:

jag kom nyss hem från träningen, går på friskis & svettis här i varberg :) dudå?

#3 - - frida:

jag kom nyss hem från träningen, går på friskis & svettis här i varberg :) dudå?

#4 - - Lina:

Jag hoppas nog mest på säljare på the phone house :)

#5 - - Petra:

Ja, jag tycker faktiskt att det stämmer. Tyvärr innehar jag inget av de föreslagna karriärerna men hoppas det går bra ändå. Får väl hoppas att hemmafru slår in ;o)

/Petra

#6 - - Emma:

Å shit vad du har kommit igång! Skall också palla mig bort till gymet någon dag...men måste fixa klart mitt gympa pass först!

Föresten har du varit på Marcus pass;)??

Kram

Upp