Det gör riktigt, riktigt ont!

Aj, fy bubblan vad ont jag har i min vänster arm! I tisdags var jag på bodypump och fråga mig inte vad jag gjorde med min arm då för idag har jag haft så jäkla ont! Visst har jag haft träningsvärk, men detta måste vara nått annat i ett muskelfäste. Inte nog med att jag haft ontont, idag ger jag mig på det igen.

Ja, ja tänkte jag, det blir säkert bättre när jag fått använda armen lite igen. Man ska väl träna bort träningsvärk och lite ont, ja det får jag väl ta.

Nu sitter jag här med en sådan fruktansvärd smärta att jag knappt vet var jag skall göra av mig! Kommer säkert ha massa träningsvärk i morgon också och den här plågade kroppen ska upp och fjällvandra i helgen, hur skall detta gå?!?

Nu skall jag tänka på något annat... som vad jag bör ha med mig på resan till exempel.
Vardagsliv | |
Upp