@ Work

Sitter på jobbet, fick några minuter för mig själv och då gäller det att ta vara på varje sekund. När jag cyklade hit i morse var det svinkallt, jag som trott att det skulle vara lite vårvärme var allt för lätt klädd så jag frös! Eftersom jag cyklade med telefonen i handen hade jag naturligtvis inte tid att stanna och ta på min vantar:) Alltid allt på en gång... det är jag det!

Fick en underbar blomma av mina två av mina kollegor och krukan hade Berit gjort alldeles själv. Tar en bild och lägger in senare! Det värmer så att det nästan gör ont, en bra smärta, när människor tänker på mig. Jag tänker på er också och hoppas att det värmer er lika mycket.

Till alla där ute skickar jag den bästa onsdagstanke man kan, lev och njut!
Vardagsliv | |
#1 - - jelena:

visst e det herligt ner folk visar att dom tycker om en :) underbart

#2 - - Anonym:

Tack detsamma :-)

#3 - - josephine:

god morgon. ha en toppen dag

#4 - - Monica:

Tack detsamma :)KRAM

#5 - - malin:

Du med :)

#6 - - Inéz:

jag älskar när sånt händer mig med. Sånna där småsaker gör verkligen vardan mycket roligare!

Upp