Vad är det som händer...

Jag har varit på ett strålande humör den senaste tiden. Från att ha haft det oerhört tufft och jobbigt har allt vänt och blivit en dans på rosor. Trodde knappt att det var möjligt, tänk att alltid kunna få må bra och ha det bra.

Nu i eftermiddag/kväll vet jag inte riktigt vad som hänt... det känns som om någon stuckit hål på mig och all kraft och energi är som bortblåst.

Ibland blir jag precis som alla andra lite ledsen. Det är väl så här livet är? Ibland går det upp och ibland går det ner... ibland står det helt still. I morgon, om inte redan ikväll, hoppas jag att den positiva energin är tillbaka.

T brukar fråga vad det är som hänt de dagar då jag inte går runt och sjunger eller låter på annat sätt. Många gånger är det inget utan jag bara.... precis som nu, känner att luften gått ur mig och jag samlar all kraft för att hitta tillbaka.

Bla bla bla... nu fryser jag! Men glömmer ändå inte att le! För då mår vi alla lite bättre och vi värmer och glädjer varandra.

Vardagsliv | |
#1 - - ellinor:

svar: tack så mycket ;p
detsamma på dig!

Upp