Tillbaka

Det blev en tur in till självaste Uddevalla idag. Det mesta var sig likt men visst såg lite det annorlunda ut ifrån den tiden då jag bodde där. Märkligt att vara där, känns inte alls som att komma hem till skillnad från Borås...

T klippte av sig allt hår och plötsligt ser man hans ansikte. Vi tog med det långa håret i en påse och skall sälja det till perukmakare. T har så tjockt och fint hår att han säkert kan få en liten peng.

Kunde naturligtvis inte hålla mig ifrån att shoppa när vi kom till Torp och gick därifrån med lite små påsar. Dock inga stora köp!! Lämnade dock tillbaka en lila vid klänning i siden och för det var jag nöjd. Jag lyckades stå emot begäret. När vi rullade hem i bilen föll ett stilla regn, attans att solen skall gömma sig. Hoppas på bättre väder imorgon.


Nu är vi i Hamburgsund hos T´s mamma och vi skall alldeles strax äta mat. Gött för här kurrar magen ikapp med reklamen som hörs från TV´n. Vad gör ni en underbar lördag som denna?

Vardagsliv | |
#1 - - selinay...:

ja du, spår efter mej är det här. gillar din blogg den var cool och du skrivet o allt möjligt

#2 - - Diana:

Hej! Troligtvis så är det räven som tagit en av mina kaniner så det låg en del pälstussar utspridda över ett område =(

#3 - - sophie:

vill du ha bloggen fixad?

#4 - - sophie:

bara undrade!

#5 - - Carina:

Men mena :)

Upp