Till Salu

Säljer dessa oanvända skor eftersom de tyvärr är förstora för mig, även med en sula:( Storlek 36, en stor sådan, och kostar 50 kr exl. frakt. Nypris hos skopunkten är 249kr. Maila mig för intresse: [email protected]

image228

image229

image230

image231
Shopping | |
#1 - - erica:

svar: ja man får väl hoppas det går bättre nästa gång!fin blogg! ha en bra dag!

#2 - - Lovisa:

Väldigt snygga skor, tyvärr har jag 37... :(

#3 - - Therese:

tack detsamma :)
hur hittade du in till mig?? :)
nu har jag uaf kikat in här :)

#4 - - Amaia:

Tack så mycket, tycker din blogg är söt den med :) Och snygga skor!

#5 - - jenna vixsie:

ska göra:)
gu vilka snygga skor, synd att man bara har storlek 40:)

#6 - - Elenore:

Tack detsamma

#7 - - Hanna:

Snygga men ja har big feets - 39 :)

#8 - - Sofie:

Tyvärr skorna är för små för mig. Fin blogg!

#9 - - Grandinar'n:

Åh...snygga pjucks!

#10 - - Jejkan:

Gud vilka snygga skor. Vart köpte du dom?

#11 - - Maija:

God dag god dag! :) Nu har jag iaf kikat in på din blogg och de kommer jag fortsätta med. intressant läsning :)

#12 - - Sofia:

Snygga skor. För små för mig dårå ;/
Ha en bra dag!

#13 - - anna:

synd att jag har större fötter..

#14 - - Anonym:

dom var sjukt snygga, om man köper dom, köper jag dom för 249?

#15 - - Johanna:

Nej då köper man dem för 50kr+frakt

#16 - - Emma:

Ja dom var snygga! Jag har ju 36...fast smala fötter. Men dom kan ju passa. Får du inte sålt dom så ska jag prova när vi ses:)
Kram

Upp