Snygg karl!

Kate Beckinsale, Kate Beckinsale dejtar Brad Pitt?!
Bild från: posh24

Ja detta var en snygg karl som Kate Beckinsale har vid sin sida!
Vardagsliv | |
#1 - - denise:

ja pluggar:( prov imorgon...du?

#2 - - ALEKSANDRA:

värkligen en heting.

#3 - - olivia:

hihi nä man skulle nog inte klara sej utan snooze !

jag njuter av vårdagen :D
själv ?

#4 - - Lollo:

snygga båda två!

#5 - - denise:

hur lägger du in fjärilen innan varje rubrik?

#6 - - Meli:

heh tack.. :)
hmm de blir nog en massa jobb bara.. själv da?

#7 - - Bella:

Ja, han var inte så dum.hihi =)

#8 - - Petra:

En riktig pudding! :D

#9 - - Julia:

Tack för kommentaren i min blogg :) ,
Jag bara undrar hur har du gjort en så fin design på din blogg? :)

#10 - - Lexie:

grrr :D

#11 - - nina:

svar: jadu, det blir inte mycket på en fab måndag som denna. jag ska nog träna men det är dock det roligaste som händer denna dag ;p
du då? :)

#12 - - ellen:

jag skulle inte tacka nej till att gå brevid honom ;) Ha det bra!

#13 - - Zandra:

Hej! ifall du är intresserad av att köpa begagnade kläder eller skor så hittar du grymt billiga erbjudanden på min blogg. Klicka bara på kategorin "Köpa kläder?" när du är inne på min blogg.

#14 - - Erica:

Mörkhåriga killar ska de va ;) han såg riktigt het ut.

#15 - - Lana:

Ohh ja! Snygg som fan.

Upp