Lite shoppingbilder

image132       image133
En tokig liten väska från GinaTricot. Ja,        Svarta störtsköna skor. Blir perfekta 
behålla den eller inte det är frågan.               nu till våren/sommaren. Den lilla
skall jag behålla den eller inte det är            blomman på sidorna var som
frågan. I butiken tyckte jag att den kunde      pricken över i.
vara roliga till tex svarta kläder...     


image135        image134 
Rosa Mimmi tröja från H&M. T undrade         Igår när jag vandrade runt i Borås fick
varför jag gått och köpte den, men se så       jag för mig att jag gick runt i så fula 
söt den är. Vem hade kunnat motstå?           skor att jag var tvungen att köpa  
Förresten är Musse och Mimmi                      mig ett par nya. Det blev dessa    
stekhippa nu!!                                                     som jag vandrade runt i.sköna   
                                                                              och lagom snygga för vardag!
Shopping | |
#1 - - Anonym:

Måste fråga, vilken affär har du köpt skorna i (båda paren, väldigt fina!)? /Jossan

#2 - - Anonym:

Jag älskar skorna :D

#3 - - Je:

Hej var har du köpt skorna med blomman på sidan på för affär?

#4 - - Anonym:

Dålig du är på att svara på kommentarerna du får :( Nu får du allt ta dig i kragen ;)

#5 - - Johanna:

Sorry! Jag har köpt de på skopunkten! Finns även i brunt.

Upp