Lika trist varje gång:(

Åh det gör ont i hela mig varje gång jag måst säga hej då till T för att åka till Lerum och arbeta. Det är inte det att jag inte gillar mitt jobb, utan att ständigt behöva säga hejdå... Nu åker jag i alla fall till Lerum, suck. Fler som stundvis har distansförhållande?
Vardagsliv | |
#1 - - Egoina:

vad tråkigt :(

#2 - - Alex:

Jag vet hur det känns..min pojkvän bor 40 mil från mig :(

#3 - - sussie:

jag har min kille ca 9 mil från mej. Vi har båda barn på varsitt håll o kan inte flytta nån av oss just nu. Vi fortsätter att vara särbos,finns inget annat alternativ!
söndag=hatdag det är alltid jobbigt att åka ifrån varandra

#4 - - Lottie:

Tack för titten! :)
Ja det där med distansförhållanden är verkligen jobbigt... Min pojkvän bor 30 mil ifrån mig så jag är själv mitt uppe i det. Men men... det är väl bara bita ihop och härda ut... Han är helt klart värd det :)

Sköt om dig.

#5 - - Jojo:

Usch, jag är själv påväg in ett sånt förhållande. visserligen "bara" 15 mil ifrån. Men ändå, det är inte lätt när man tidigare bott 10 min ifrån varandra.

Men det finns iaf något att kämpa för :)

#6 - - studentskan:

Känner också igen mig. Bor förvisso ihop, men min pojkvän har under tre år arbetet 30 mil ifrån så han har veckopendlat. Nu har han kontor närmre men är fortfarande ute och reser åtminstone halva veckan. Det kan tära på en, men passa på att utnyttja tiden då du är själv. Satsa på dig själv och det du älskar att göra! En vacker dag får du knappt nån tid för dig själv.

#7 - - Sara:

Ja det är verkligen hemskt.. usch!

#8 - - Fanny:

Tack desamma :)

#9 - - Anonym:

läs min blogg och säg vad du tycker ;)

#10 - - anna:

Starkt av er som fixar det här med långdistans.. Jag har haft två långdistansförhållanden.. Det första var i en riktigt ung ålder och den andra var AAAAALLT för långt bort för att det skulle funka för oss.. jag i sverige han i turkiet...

#11 - - Ruhi:

Ja, visst va det ett sött hus. Hoppas våra planer blir av. Vi kämpar med ett distansförhållande just nu. Jag bor i sthlm, haninge och han i gbg, stenungsund. Huset ligger i Kungälv faktiskt.
Kram godnatt

#12 - - Anna:

Förstår det =/
Vad jobbar du med?:)

#13 - - Natalie:

Min sambo jobbar treskift vilket lämnar mig ensam på nätter ibland, jätte trist. Nu i maj åker han iväg en hel månad för att jobba inom samma företag fast i Estland, hela 25 dagar blir jag ensam. Men sålänge det fungerar är jag lycklig ändå, han kommer ju hem till mig igen så det är bara att bita ihop antar jag :)

Upp