Kläder

Som jag trodde blev det lite stress på slutet innan middagen, men allt gick verkligen kanon! Alla var så nöjda med mat och allt och sånt gör mig nöjd och glad... att se att andra har det bra värmer mig!

Fick snabbt välja kläder, utan att byta en enda gång vilket är otroligt för mig. Jag brukar ofta stå och pröva outfit efter outfit tills jag är nöjd. Idag valde jag att använda min nya klänning och mitt nya svarta diadem och det blev bra. Kände mig alldeles lagom fin och alla mina gäster var så fina, tack alla!! Pappa höll till och med tal för mig, det värmde extra...

KALASMENY 12/4
Till plockbuffe:
* heta räkor
* gröna kärnfria vindruvor
* brieost

Till förrätt:
* räkpate med körbärstomater och machesallad

Till varmrätt:
* pressade potatis
* ärtor
* grön sallad, gurka, sallad och avokado
* varmrökt lax

Till efterrätt:
* marängsvich
Vardagsliv | |
Upp