Inte när det är så grymt gott precis där jag är!

Ja det blev en lång lunch idag. Satt och pratade riktigt länge med min mamma och bara hade det bäst.

Just nu sitter jag ute i solen och det är såå härligt. Ibland hörs ljudet av båtar, hammare, fåglar som sjunger i kör och människor som är ute och promenixar.

Det blev så varmt att jag var tvungen att ta mig en tröja och här sitter jag nu i kortärmat och, ha där lät glassbilen, njuter. Hm.. varför kommer glassbilen så här tidigt? Det är la inga hemma nu? förutom jag då... Fick lust på att baka en kaka, men vi har inga ägg hemma och jag orkar inte gå till affären just nu... Inte när det är så grymt gott precis där jag är!

Usch, jag drar mig för att åka till Lerum, men det skall bli ok det också... Det är roligt att David och Johanna är hemma igen!

Vardagsliv | |
#1 - - Elin:

Hej Johanna!
Härligt att höra av Dig! Jo, allt är fint med mig, utbildningen rullar på (praktik just nu) och morgonpromenixen gjorde att själen verkligen fick energi. Vi har VÅR i Halmstad!
Ta hand om Dig tjejen!
Varma kramar

#2 - - Melina:

härligt med långa luncher (:

#3 - - Lenitah:

Åh, vad härligt det låter. Finns det någonting bättre än vårsol? Jag tvivlar på det :D
Hoppas du haft en härlig dag!

Upp