Hemma

T sitter och tittar på One tree hill, det avsnittet som jag såg igår kväll/natt när han låg och snarkade brevid mig. När vi åkte hem ifrån middagen körde vi förbi en restaurang här i Fjällbacka och jag såg att en av våra lokala trubadurer spelade ikväll. Hade lite lust att gå ner och lyssna, men inte T och nu förstår jag varför... det var något annat som lockade.

Mötte ett tappert par som var ute och promenerade i regnet och kanske var de på väg för att lyssna på skön musik?!? Såg på vädret att det skulle regna i morgon också, trist! Det enda jag måste göra imorgon är att byta till sommardäck på bilen.

Provade en klänning på Gina idag, men precis innan det var min tur att betala ångrade jag mig och gick för att hänga tillbaka den. Ikväll läste jag på en blogg om just den här klänningen och jag ångrar mig bittert! Om den finns kvar nästa gång jag är på Gina skall jag köpa!
Vardagsliv | |
Upp