Härlig morgon i Oslo

Solen skiner in i lägenheten och vi är precis färdiga med frukosten. Det är verkligen underbart att vara här! Tittar just nu på Nyhetsmorgon Söndag där Maria Bonnier (heter hon så??), visar upp sin garderob, tänk om jag var ägare til en sådan!

Idag skall vi på loppis och i det soliga vädret blir det nog en glass. Mina fötter värker fortfarande efter att va vandrat runt i Oslo i högklackat, ska man vara fin får man verkligen lida!! Men snygga är skorna så de måste använas, fast nu blir det nog något annat... typ joggingskor som så många andra norrmän? Sa till T att jag måste köpa sådana där kuddar man kan ha i skor... gjorda av gel tror jag och man sätter dem i skon för att slippa den brinnande känslan i "trampdynorna".

Eventuellt skall jag träffa en fd. arbetskollega som flyttat hit senare idag.

Njut av våren!

image245
BIld: privat
Vardagsliv | |
Upp