God Morgon!

Ännu en dag tar sin början. Solen lyser här i Lerum men jag hör inga fåglar. När jag vaknade i morse undrade jag först någon sekund var jag befann mig, men kom sedan snabbt på det... nu var det dags för jobb igen.

Sitter här med min lilla frukost och samlar mig för dagen... hela jag är såå trött. Hade planer för att hinna med en promenad innan lektionerna börjar, men jag måste ha satt klockan helt galet och vid närmare eftertanke hade jag aldrig orkat det just nu:)

Vad händer hos er idag? Är det fler som är på väg till sina arbeten? Vad arbetar ni med? Önskar er alla en riktigt underbar onsdag!
Vardagsliv | |
#1 - - Anna:

Tack det samma!;) Ha en bra dag!

#2 - - AC:

God morgon!!! Ha en bra dag!

#3 - - JoJJo:

jag ska vara hemma för jag är sjuk. va skönt att solen skiner!

#4 - - Anonym:

Tack detsamma! Man kan nog inte vakna till en bättre dag då solen skiner!

Upp