Claudia Schiffer i snygga outfit

Claudia Schiffer, Daniel Craig, Eve, Lily Allen, Noel Gallagher, Claudia Schiffer snyggast på premiären av Flashbacks of a Fool!
BIld från: Posh24

Här syns Claudia Schiffer på premiären av Flashbacks of a Fool och är fanns det inte många fel. Hon ät stekhet:)
Nöje | |
#1 - - Helena:

Godmorgon! Söt outfit!Ha en bra dag!

#2 - - Sukki:

Besök gärna min blogg om du är intresserad av lite skönhetstips. Där kan du läsa lite om nagelvård och hudvård, hur du sköter naglarna, behåller lacket längre m.m. :) Första gången jag tipsar på bloggen faktiskt eftersom jag innan dess enbart tipsade personligt. Ett lovat inlägg med hårtips är nu uppe! =D kommentera gärna, åsikter, tips om vad du skulle vilja läsa mer av, hur jag bättrar min blogg eller va som helst. :)
Ha det underbart! kram

#3 - - dookie:

näe tyckeru? tycker klänningen ser förjävlig ut :P

Upp