Blake Livelys hund ser ut som ett gossedjur

Blake Lively
Bild:posh24

Har hon inte vikt upp shortsen för mycket, jag menar... syns inte fickorna? Spelar la i och för sig ingen roll, hon är ju stekhet hon också. Hur gammal är hon?
Nöje | |
#1 - - therese:

svar: desamma. okej :)

#2 - - Camilla, Finland:

min första tanke va åxå "man ser ju kanten av fickorna" :)

hunden ser ut o vara en liten valp ännu. gullig :)

#3 - - Pernilla:

Svar: *hehe* jo, och med en sådan "bortkommen" vän jag har blir det alltid massa trams..=)

#4 - - Anniela:

Tack så mycket :) lite nyfiken, hur hittade du till min blogg?

#5 - - matilda:

Hej! Tack för kommentaren! Snygg sida tycker jag allt!
Hoppas du får en grym kväll!

#6 - - missbumblebee:

Hon kanske inte har lagt märke till att hennes fickor syns. Jag tror att hon e ty 21(skulle jag gisssa på) Ha en fin kväll o ta gärna en titt i min blogg ;)

Upp