Måndag igen...

Måndag igen och en ny vecka sätts i rullning. Mamma frågade mig igår vad jag skulle göra idag... överleva var min första tanke. Men idag är det mycket som skall hinnas med, på jobbet såväl som hemma. Så överleva hoppas jag verkligen att jag gör!

Fick med mig den röda byrån ifrån Fjällbacka och kanske hinner jag placera några av mina kläder där redan ikväll. Måste träna... det var alldeles för länge sedan sist.

Helgen som gick var oväntat mysig. Inte för att jag inte trodde att den skulle bli det, men överraskningen var att Christian kom och hälsade på och tillsammans åket vi till Johan och Stefan och alla deras djur. De hade en hund, säkert 10 olika fåglar och tre stora akvarier med en mängd spännande fiskar. Riktigt kul att komma dit faktiskt, i deras mysiga lilla hus!
Vardagsliv | |
Upp