Kaffebönor och sånt...

Kroppen känns helt märklig idag... piggare på något sätt och fast jag egentligen är jättetrött mår jag väldigt brr och känner piggare än på länge. Kanske för att jag fick iväg mig själv till träningen igår, ha ha vad trött jag snabbt blev där jag stod och hoppade och försökte hänga med på alla rörelser, men värst var det med armhävningarna som ledaren gjorde hur länge som helst... kändes det som.

Igår när jag var inne på en inredningsbutik här i Lerum som heter Inred såg jag till min förtjusning att de gjort en liknande ljussättning som jag gjort hemma i Fjällbacka. I en stor glaskupa hade vi båda hällt i massa, massa kaffebönor och sedan satt ljus i. Doften som uppstår i värmen från ljusen är otrolig. Och det var kul att se att jag lyckats göra det lika fint som de "riktiga" inredarna på inred...
Vardagsliv | |
Upp